Доставка і оплата

Доставка та оплата
Мінімальна сума для обробки замовлення 150 грн
Графік роботи інтернет-магазину
Замовлення через кошик інтернет-магазину цілодобово, без вихідних
Замовлення по телефону пн-пт: 10:00-19:00, суб: 10:00-17:00, нд: вихідний
Самовивіз за попереднім замовленням
Адреси пунктів видачі Графік роботи
пр. Слобожанський, 14 (Біля з АТБ) пн - нд; з 9:00 до 19:00
вул. Малиновського, 2 (ТЦ "Вавілон", 1 вежа) пн - нд; з 9:00 до 19:00
вул. Калинова, 9 ТЦ "Міріада" (Біля Varus) пн - нд; з 9:00 до 19:00
пр. Поля, 117 (навпроти АТБ) пн - нд; з 9:00 до 19:00
вул. Глінки, 1 ТЦ "Новий центр" (біля АТБ, 1 поверх) пн - нд; з 9:00 до 19:00
вул. Гулі Корольової, 9. ТЦ "Парковий" пн - нд; з 9:00 до 19:00
вул. Панікахи, 11ж
пн - нд; з 9:00 до 19:00
пр. Миру, 55 (біля Varus) пн - нд; з 9:00 до 19:00
пр. Б. Хмельницького, 135пн - нд; з 9:00 до 19:00
вул. Паршина, 16 (біля АТБ)пн - нд; з 9:00 до 19:00
Донецьке шосе, 8дпн - нд; з 9:00 до 19:00
вул. Велика Діївська, 36дпн - нд; з 9:00 до 19:00
пр. І. Мазепи, 51пн - нд; з 9:00 до 19:00
вул. Маліновського, 34пн - нд; з 9:00 до 19:00


Умови доставки по Дніпру Вартість
Доставка при замовленні від 600 грн Безкоштовно
Доставка при замовленні менше 600 грн 50 грн
Підйом замовлення вище 3 поверху (без ліфта) 10 грн/поверх
Доставка «Нова Пошта» Вартість
До відділення «Нова пошта» при замовленні від 3000 грн Безкоштовно (негабаритні товари)*
До відділення «Нова пошта» при замовленні менше 3000 грн Вартість за тарифами перевізника
Кур'єрська доставка «Нова пошта» при замовленні від 5000 грн. Безкоштовно (негабаритні товари)*
Оплата замовлення при отриманні «Післяплата» 2% від суми замовлення + 20 грн
Експрес доставка
Службами таксі (Uklon, Bolt, Оптимальне): за наявності товару на локальному складі; деталі уточнюйте у менеджера

**По всій Україні за винятком тимчасово окупованих територій. Актуальний перелік працюючих відділень можна знайти за цим посиланням

*До габаритного товару відносяться акваріуми, клітки і т.п, які потребують додаткової обрешітки. 

Обов'язково перевіряйте при отриманні наявність та комплектацію товару у посилці - претензії після отримання не приймаються. Якщо у вас залишились питання, звертайтеся до наших менеджерів за телефоном або у чаті.

Telegram
Mail